ای کاش...

ღخونهـ تنهایےღ

یه خونهـ ے تاریک با دلے که شکستهـ

http://upload.tehran98.com/img1/rll6lgdbu0yc1gz4llpg.jpg

 

چقدر دلم برایت تنگ شده

آنقدر که فقط نام زیبای تو در آن جای می گیرد

عزیز من ، قلب من

ای کاش می شد اشک های طوفانی ام را قطره قطره جمع کرد

تا تو در دریای غم آلود آن غروب چشمانم را نظاره کنی

ای کاش می شد فقط یک بار

فریاد بزنم

دوستت دارم

و تو صدایم را می شنیدی

نمی دانم چطور ، کجا و چگونه باید به تو برسم؟

ای کاش به جای عکس زیبایت

وجود نازنینت پیش رویم بود

و حرف های نا گفته ام را می شنیدی

به راستی که تو اولین عشق راستینم هستی

شاید در گذشته هرگز اینچنین عاشق نشده بودم♥♥♥♥♥♥♥

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 23 مرداد 1392| 17:55 |MaHsHiD| |




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1




بوسه دات کام

ツکد لوگو عاشقانهツ





















ツCode style picturesツ
http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif